torsdag 16 juli 2015

Mörkrädd

Nu har jag krypit ner brevid Emma. Hon sover inne hos mig nu när Micke är iväg. 
Dela för mysfaktorns skull men oxå för att jag är så mörkrädd. Känns tryggare när hon ligger brevid.
Hon kan säkert slå ner en inbrottstjuv eller en mördare om nån kommer in ( borde kanske ha en golfklubba under sängen ) och skulle det komma spöken hjälper hon mig att skrämma bort dom. 
Intalar mig det iallafall haha

Vilken bra dag vi haft. Först en underbar stund på stranden. 
Sen till gymmet. Emma showade för mig framför spegeln. 

Försökte göra några balansövningar. Men det går sådär. 

Sen in till stan. Träffade Patric och Tilda. Fixade lite till sommarfesten. Tog en fika på Ben and Jerrys. 



Emma kollade på Duran och Mollan.


Sen gick Emmis och jag på McD. Lyssnade lite på musiken på Larmtorget innan vi åkte vi hem. 
Packade och fixade inför imorgon. Emma ska till farmor. 

När Emma hade somnat slog jag mig ner i fåtöljen framför en bra serie och så unnade jag mig lite lyx.  
  
Mitt öra värker. Typ som vid öroninflammation. Aj!

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar