måndag 13 juli 2015

Kusingos

Idag har vi passat kusin Meja. Hon sover även här inatt. 
Micke har spelat golf med Prins Daniel och Foppa. Victoria-golfen. 
Och imorgon blir jag golfänka en vecka fram till lö. 
Micke ska iväg på en golfresa. 
Så Emma och jag kör tjejvecka. Men på fredag åker hon med farmor och Ingemar till Böda över helgen så då får jag lite egen tid. 

Idag har vi kört en "hemmadag".Kusinerna leker väldigt bra. 




Kusingos ❤️

Jag pärlar inför Patric o Tildas sommar/bröllopsfest. 
Har skrivit klart krönikan till fredag

Måste ringa öron näsa hals. Har förbannat ont i örat idag. Typ som öronsprång. 
Men annars så mår jag helt ok. Medicinen är super. Skönt att jag fick den och att den funkar. 

Var ute och tog en pw igår. Försökte springa lite. Gick inte helt bra. Lutade/föll liksom åt vänster.
Sprang inte ens 5 min och blev helt slut 
Kunde knappt gå sista biten hem. Skakade i hela kroppen. Så springa är inte aktuellt än. 

Innan jag sprang igår var vi i stan. Satt i hamnen och åt McD.
Åkte till Öland och bjöd Ulla på fika på Ölandschoklad. Fam Hultén dök upp och gjorde oss sällskap. Mysigt


Träffade även dom dagen innan då dom kom på besök en stund. Micke spelade golf och efter kom han hem med ett grabbgäng.
Så vi grillade och hängde på inglasade.
Supertrevlig kväll men många härliga historier och mycket skratt. 


Och under kvällen i lö kom Emma på att hon ville vara "rappare". Hihi



I torsdags var på Liseberg med Patric och Tilda. Otroligt rolig dag. Emma var lyrisk. Helt galen och orädd. Ville åka allt. Lisebergsbanan åkte hon 12 ggr. 
Vi hade sån tur med vädret. Regnade nästan hela vägen dit. Men inte när vi kom fram. Och på eftermiddagen kom solen. Bästa. ( dock regn hela bilresan hem. Gick knappt se vägen. Hällregn. Läskigt )



















Emma sa att det var den bästa dagen i hennes liv 

Det var verkligen kul. Trots att jag Micke och Emma blev rejält blöta efter Flumriden. Men äh, som Emma sa:
-Det är ju bara vatten.

Ikväll var jag på gymmet. 
Sen satt vi med barnen och Gotte, som hälsade på en snabbis, och käkade på inglasade altanen. 

Barnen har haft lite "sova över"-mys
men nu är lampan släckt och dom har somnat gott 


Och snart sover jag med ...

Natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar