onsdag 8 juli 2015

Bättre och bättre dag för dag...

"...bara glädje hjärtat rymmer. Strunt i sorgerna och alla bekymmer...."

Jag mår bättre och bättre. Känns nästan för bra för att vara sant. Hoppas det fortsätter så här. 

Blir dock trött när jag har ansträngt mig lite. Var på gymmet igår. Tog det lugnt men var ändå helt slut efter. 
Vi åkte till Böda för att hälsa på Ulla och Ingemar. 
Vi var inne på vattenlandet och då låg jag och halvsov hela tiden. Helt slut. 

Jäklar vad fint det är på Böda Sand. Vilken strand. 

Efter Böda körde vi till Köpingsvik/Valsnäs och hälsade på vänner, Mats, Petra och barnen,som är hemma några veckor. ( bor i Australien annars ) 

Vi hade en väldigt mysig eftermiddag/ kväll. Lekte lekar. Spelade kubb. Grillade. 

Emma fick en mysig och söt dräkt, Sulley i Monsters inc. 
Hon älskar den. 

Det var så kul att träffa dom och barnen, Alexandra och Rebecka är så goa.

Idag har vi börjat med en rejäl storstädning här hemma. Typ vänt upp och ner på hela huset. 
Vi är långt ifrån klara. Suck. Men en bra bit på väg iaf. 
Gotte kom förbi med barnen och hade med sig fika.
Så vi satt ute i trädgården och barnen lekte. 
Sen drog jag en runda till gymmet. 
Handlade. 
Lagade mat. 
Helt slut igen. Märks att jag inte riktigt är fit for fight än men jag mår ändå sååå mkt bättre. Underbart. 

Nu ikväll ville Emma vara Clawdeen ( Monster High ) 
Hon ville ha lila slingor i håret. Lila ögonskugga, rött läppstift och huggtänder. 
Hihi
Hon var så nöjd när jag hade hjälpt henne att fixa sig. 

Sötis. ❤️

Nu ska jag snart lägga mig. Klockan ringer tidigt imorgon. 
Vi ska till Liseberg. Patric och Tilda ska oxå med. Mysigt. 
Första gången vi åker dit med Emma. 
Med tanke på att hon älskare karuseller så kommer hon nog bli helt överlycklig.
Så kul att kunna hitta på nåt med båda mina barn ❤️














( det är en skämtbild...jag har trosorna på hehe )

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar