onsdag 15 juli 2015

Hipp hurra

I dag fyller jag år...41 år. Är väl inget att fira direkt. Men jag blir ändå varm i hjärtat av alla grattishälsningar och firande idag. 
En del har firat mig mer...andra mindre. 
Det är i såna här lägen jag känner att jag inte ska anstränga mig lika mycket när vissa andra fyller år. Det här med att ge och ta...


Började dagen med sång och paket på sängen från lilla Emmis. 
Älskade unge ❤️

Jag fick en fin spegel. Blommor. 
Har även fått en fåtölj. Är så himla nöjd. 


En kompis till Emma har varit här hela dagen. Åt lunch här och hängde även med till gymmet. Dom var i lekrummet och jag tränade. 

Ikväll kom Patric och Tilda.  Dom hade hämtat mat som dom bjöd på och så fick jag en present, ett bord, som passade perfekt brevid fåtöljen. 

Ikväll har jag pärlat lite. Ett armband till en vän samt till Patrics o Tildas fest. 
Har även gjort en tipspromenad. 

Jag har packat väskan för ett besök på stranden imorgon. 

Imorgon em/kväll tänkte vi åka in till stan och kolla lite på/lyssna på musik på Larmtorget. 

Igår kväll hade Emmis och jag en myskväll framför tvn. 



Vi är ensamma hemma. Micke drog på en golftripp igår och kommer hem lördag. 
Vi tjejer reder oss rätt bra ändå här hemma.

Tur att jag har denna underbara lilla skatt som sällskap. 


Natti natt 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar