torsdag 31 januari 2013

Nytt köksbord

Jag vill ha ett nytt köksbord, ett vitt. Typ det här, fast med 6 stolar:
Svärmor har något liknande så vi ska hämta det någon dag och se om det passar här hemma. Perfekt!
Idag köpte vi även en bänk att ha i köket.
Det är egentligen en hallmöbel men vem bryr sig. Köpte ett par fina kuddar till oxå så nu kan ja sitta på den och titta på när min man diskar. Hihi
 
 
 
 
Nu ska vi köpa lister till köket oxå och sen är köket nästan fulländat.
Sen blir det till att måla om hallen, och vardagsrummet. Det kommer bli riktigt nice när det är klart.
Och så har vi ju källaren som inom snar framtid blir en mysig tillvaro för övernattande gäster samt Emma som får en hörna med dator och ett bord att pyssla och rita på.

Ser fram emot att få greja med detta.

Snart kommer min son och min extradotter Tilda hem på middag och sen ska dom passa Emma tills Micke kommer hem från jobbet.
Skönt att bara ha en natt nu och sen vara ledig tre.
Hade tänkt gå till jobbet men nä, det blåser, är kallt och jag känner mig inte tillräckligt pigg för det. Jag tar bilen.
Är så tacksam över att jag har körkort i ett läge som detta!

Pssst...imorgon är det fredag igen...det innebär min krönika först och främst och sen så är det fredagsmyyyys!
Och en sak till, imorgon ska jag unna mig en semla. Woohooo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar