tisdag 1 januari 2013

2013

Ja då var det ett nytt år nu då.
Med nya möjligheter och förhoppningsvis massa roliga händelser.

Ser tillbaka på 2012 som var ett ganska bra år.
Förlorade dock två vänner. En som valde att gå och en annan som valde himlen istället för ett liv på jorden.

Jag har funnit nya vänner som jag hoppas kommer att finnas länge i mitt liv men jag har oxå tagit ett steg ifrån vänner som jag trodde skulle finnas där för alltid. Konstigt det där.
Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Ibland blir det sämre. Men det kan oxå bli bättre.

Min älskade lillasyster åkte till USA men förhoppningsvis kommer hon hem under detta året.

Min son har blivit myndig och är numera vuxen. Känns både bra och dåligt. Äh...inte dåligt kanske men jag har liiite svårt att klippa navelsträngen.
Seperationsångest!

Jag har blivit krönikör på Östran vilket jag är väldig glad över.
Det är en bra start.

Finns en hel del annat både bra och dåligt med 2012 men nu ska jag inte se tillbaka mer, nu ska jag se framåt och göra mitt bästa för att uppnå dom mål jag har för 2013.

Hoppas ni hade en lika bra nyår som vi hade.
Vi åt och drack, dansade, lekte, tävlade ( somliga mer än andra hehehe ).
Mycket god mat på menyn igår. Ligger i topp på godaste rätterna jag ätit.
Vår förrätt var ett recept från Remsans bistro.
Jag ska länka dit sen när jag sitter vid en dator.

Vi hade två förrätter, en varmrätt och så efterrätt.
Dom som egentligen skulle stå för efterrätten kunde inte komma pga magsjuka.
Men Fam Hultén slängde ihop en väldigt god Gino.

Nu ska jag ta en powernap på soffan innan svärmor ska hämtas på flyget.
Det blir en oerhört soft dag. I natt vankas jobb.
Och idag är inte bara första dagen på ett nytt år. Det är första dagen på mitt sundare liv :)








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar