lördag 31 januari 2015

American sniper

I går var vi på en kaffe hos Patric och Tilda. 
Emma stannade kvar där. Micke o jag drog in till stan och käkade och sen var vi på bio. På American sniper. Väldigt bra. 

På vägen hem blev jag gungig och rejält illamående. 
Blev direkt i säng. 
Vaknade gungig även idag. Nykter igår men kände mig ändå bakis när jag vaknade. 
Såg verkligen sjuk ut idag. Trött o blek.


Micke köpte frallor och så åt vi frukost framför tvn innan vi åkte och hämtade Emma. 
Uträttade lite ärenden. Lunch på McD. Sen hem igen. 
Emma lekte med en kompis en stund. 
Jag tog en pw. 
Sen hem och fixade på och i skrivbordet som numera är min pärlverkstad. 




Ska bara hitta nån snygg stol som passar. Inte det ultimata att sitta längre stunder på en pall. 
Pärlverkstaden kommer även bli min skrivhörna 

Vi gjorde pizza ikväll.

 Sen har vi sett Ninja Warriors och Gladiatorerna. 
Emma blev helt uppspelt och har gjort hinderbana och tränat som en tok här hehe
Och av att se alla vältränade tjejer så blev jag bara mer taggad över att ta tag i mitt liv. 
Nyttiga veckan nästa vecka igen. 
Mindre kolhydrater, kalorier ,inget sött  och mer motion 

Hade som mål att vara nere på 63 innan månadens slut. Lyckades inte. 
Så då försöker jag väl igen med ett nytt mål. Väga 62 innan februari är slut. 

Imorgon är det söndag. Sista dagen på den här veckan. 
Pw innan frukost. 
Sitta i pärlverkstaden en stund. Ett besök på gymmet hade jag oxå tänkte ge mig på. 

Känner mig trött. Och frustrerad över suset o bruset i örat. Och detta jäkla knastrande när jag tuggar eller sväljer. 
Gaaaah!
Lär nog ligga på soffan och snarka inom 30 min.

Sov gott

Emmas roliga kommentar ikväll:
-Mamma. Vem är ditt frikort?

Hahaha 


Dagens träning/motion: 4,5 km pw. 
 ( i går 4,5 km och 3,6 km ) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar