lördag 1 juni 2013

Jobbträff

Igår hade jag bjudit hem mina arbetskamrater på en liten trädgårds/grill-fest.
Väldigt trevligt.
Så kul att få träffa alla utanför jobbet. Man behöver det ibland.
Många härliga skratt blev det och sista gästen lämnade kl 02.00.
Så idag känner jag mig faktiskt lite sliten. Men det är absolut värt det.


























Tack för igår allihopa och tack för presenten.
Ska nog gotta mig lite idag :)

Ingen kul väder alls idag men perfekt väder för att bara vara inne och mysa.
Emma ska på barnkalas sen ska vi hem till mamma på lite mat. Vi testgör pajer till studentfesten.
Min syrra, Amanda, går i Patrics klass så dom firar studenten tillsammans här hemma i vår trädgård.
Vi ska bjuda på pajbuffé. Så idag kör vi lite provsmakning.

Emma har sovit hos mormor och morfar inatt.













Hon älskar att vara där och hänga lite med Amanda ;)

Ha en härlig lördag allesammans ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar