torsdag 13 juni 2013

Student nr 2

Idag tar sonen studenten . Han åkte nyss. Champangefrukost väntar.
Han var så fin min "lilla" älskling men han vägrade vara med på bild.
Han tycker mössan är såååå ful.
Märkligt! Jag tyckte både han och mössan var så himla fina.
Men han lovade att jag skulle få ta massa kort sen, och tro mig, det kommer jag. Ta kort, torka tårar, ta kort, torka tårar...snyta mig...
Det är så stort, min älskade "lille" son tar studenten.

Min fina lillasyster tar oxå studenten idag.
Oj vad jag kommer gråta.
Men det är ju glädjetårar, som tur är ;)

Nu ska jag försöka sova en timme till. Vi har haft en h-vetes natt.
Emma har hostat, haft växtvärk och klagat på ont i halsen.
Nu sover hon gott. Jag ska krypa ner brevid henne...

Sen...sen är det ingen vila ,ingen ro. Fullt ös!
Hoppas ,hoppas ,hoppas på hyfsat väder idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar