måndag 28 januari 2013

Huvudvärk

Kan bakisviruset verkligen sitta i så här länge? Känner mig trött, matt och har huvudvärk. Tänkte gått till gymmet men jag tyar inte.

Det har varit en soft dag.
Morgonfika hos Helena, en liten promenix, hämtade Emma på dagis som bara varit där några timmar för ett beök på Gymnasten, hem och käkade, skrivit veckans krönika. Nu är Emma och Micke på simskolan/lek och plask. Jag har försökt vila bort huvudvärken men det sitter ihärdigt kvar.
Ska snart gå bort till affären och inhandla allt till tacomys. Vi kör lillördag på en måndag med finaste ungdomarna.
Jag verkligen älskar dom där två. Blir alltid så glad när dom kommer hem.

Ikväll ska jag bara vila. Ligga i soffan och göra ingenting. Imorgon vankas jobbnatt igen. Har två extra nätter denna veckan. Klirr klirr :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar